Sider

24. dec. 2013

christmas morning

Så blev det endelig den 24. december - juleaften!! Jeg vågnede op til den dejlige duft af and, som havde spredt sig i hele huset. Åh, der er bare ikke noget bedre eller hyggeligere. Jeg har haft den dejligste morgen med C, hvor vi udvekslede de fineste gaver og fik lækker morgenmad på sengen. Vi holder jul hver for sig, så vi udtænkte idéen om morgengaver sidste år, hvilket er en ret romantisk idé, synes jeg. 


Så heldig som jeg er, har han købt de sødeste trusser (uhhh) og de smukkeste øreringe til mig fra DYRBERG/KERN. Jeg er så glad for dem, de passer perfekt til min ring jeg fik i konfirmationsgave. Så godt ramt af ham, heh, han er så dygtig.
Jeg gav ham en ret fed cap, synes jeg selv. Den ser lidt lyserød ud på billedet, men den er altså mere lilla. Jeg gav ham også et læderarmbånd, men det nåede jeg ikke at få et billede af, inden han smuttede med det. Får i morgengaver af nogen?


Nu vil jeg gøre mig klar og smutte hjem og julehygge med min mor. Vi skal senere hjem til min mormor og se disneys juleshow, en tradition, vi har ret mange børn i familien. 
Glædelig jul!!! 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar