Sider

22. dec. 2013

update

Så er der 2 små dage indtil juleaften, jeg glæder mig som et lille barn, heh. De seneste dage har jeg været ude på juleshopping. Jeg har været ekstra gavmild i år, og synes selv jeg har fået købt nogle ret fine gaver, så jeg håber folk bliver glade. Jeg har så mange gode idéer til bloggen, men som først kan blive bragt til verden efter jul, desværre. Men nu er der jo kun 2 dage tilbage, så det burde jo nok gå. Jeg har også brugt de sidste par dage på at pakke utrolig mange gaver ind, jeg var som sagt ret gavmild, tihi. Jeg har en meget speciel passion (måske nærmere perfektionistisk passion) omkring indpakning og jeg kan bruge flere timer på det. Gør i også sådan noget?


Min kæreste og jeg er lige nu hjemme hos hans far og holde jul. Ingen julemad, da det måske bliver lidt meget de næste par dage. Jeg kunne personligt godt spise det flere dage i træk, det er virkelig noget af det bedste ved julen - maden, åååh!! Jeg er utrolig træt for tiden, og ved mine blogpost ikke har været så optimale som de burde. Det bliver så dejligt med noget ferie nu, en anden ting der er perfekt ved julen. Så kan jeg få slappet lidt af i mit hovedet, for jeg havde ikke råd til fravær i skolen, efter jeg slog mit hovedet.

Nu vil jeg smutte tilbage og hygge med min kæreste og hans familie. Vi skal ned og spise lækker ikke-julemad. Glædelig 22. december!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar