Sider

21. dec. 2013

5 questions

Hvorfor fik du lyst til at blogge? 
Jeg har ikke rigtig fået fortalt jer om det, men jeg boede i Schweiz for et par år siden. Jeg boede der kun med min far, og min mor, søster og brødre boede stadig i Danmark. Jeg begyndte derfor egentlig primært at blogge på grund af min familie og venner i Danmark, så de kunne følge med i min hverdag. Siden da har det bare hængt ved. Jeg kan godt lide at vise jer mine meninger og jeg kommer vel engang i mellem også ud med nogle budskaber til piger. Jeg synes det er hyggeligt og det inspirerer også mig selv til at vide (ikke for at gå i total dybde) hvem jeg egentlig selv er. 

Hvad inspirerer dig i din hverdag?
For at være helt ærlig, kan jeg finde inspiration i alt. Folk man ser på gaden, instagram, hjemmesider, netshops osv. Bloggerland inspirerer mig tildels, både til mig selv og her på bloggen. Jeg kan bruge flere timer på at læse mine yndlings blogs igennem, og finder små dele jeg sætter sammen. Et stort puslespil, heh. Men jeg synes specielt mine veninder, min kæreste og min mor inspirerer mig rigtig meget, når jeg står på total bar bund. 



Hvornår begyndte du at blogge?
Jeg begyndte i maj 2011 på den blog jeg havde da jeg boede i Schweiz. Den var meget anderledes og handlede om hvad jeg lavede i min hverdag, til mine kære derhjemme, tihi. Siden lavede jeg denne blog, som så meget anderledes ud dengang. For 6 måneder siden redigerede jeg hele bloggen utrolig meget, og det er den i læser nu. Som i ved er jeg lige startet igen, for 1 måned siden. Jeg synes det har været en rigtig god start, TAK!

Hvordan vil du beskrive din stil?
Lige nu ligger min gaderobe meget tæt på at blive kylet ud og fuldstændig skiftet ud. Okay, nej.. Men det kunne den i hvert fald trænge til. Jeg har en MEGET anderledes stil nu, i forhold til for 6 måneder siden. Jeg prøver stille og roligt at få smidt det total ubrugte ud og købe noget mere ønsket ind, men det kan jo ikke gøres på en gang, desværre. Min stil ændre sig ofte, men jeg har altid en "rød tråd" jeg går efter. Desværre ligger jeg også inde med den vane, at købe total unødvendige ting til mig. Upssss



Hvilke ting forlader du aldrig dit hjem uden?
Min mobil. Den må stå øverst hos ret mange tøser. Min kæreste og jeg går fx ikke på skole sammen, så det er meget dejligt at kunne få fat i ham. Ellers bor de fleste af mine veninder et par (mange efter min mening) kilometer-lange-byer væk fra mig, så det er dejligt at tale med dem. Ellers er det jo bare generelt en bonus at kunne kontakte omverdenen, høre musik når du venter/keder dig, tjekke de sociale medier osv. Ellers er det mine høretelefoner og halstørklæde her om vinteren. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar