Sider

18. dec. 2013

and now it won't go away

Jeg er ked af mit fravær her og der, men det forholder sig altså sådan at den hjernerystelse(HER) jeg fik for 2 uger siden, har påvirket mig lidt mere end jeg regnede med, og derfor har jeg slem hovedpine og svært ved at koncentere mig. Jeg prøver så godt jeg kan at blive ordentlig frisk igen og det burde jeg også være meget snart. Jeg har så mange indlægs i mit hovede, men det er svært når jeg ikke kan bruge den tid på det, som det skal have. 

Jeg ved i kræver generelt flere billeder og indlægs der omhandler mig. Jeg synes det er lidt svært, for jeg kan slet ikke forholde mig til min gaderobe for tiden. Som i nok har gennemskuet, har jeg en pæn lang ønskeliste, og efter jul (+ min fødselsdag, som ligger lige rundt om hjørnet) kommer bloggen til at være fyldt op med forskellige indlægs, som er en hel del mere optimale. Jeg har en masse idéer allerede og jeg burde snart være frisk!

For at være helt ærlig, er mit hovede ved at springe lige nu, haha. Jeg vil derfor smutte tilbage i min hule, lavet af 5 dyner og 4 puder og gå i hi, resten af aftenen. I hvert fald noget i den stil.. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar