Sider

16. dec. 2013

win 3500 from origins

1. Eye makeup remover // 2. Ansigtsmaske // 3. Concealer // 4. Lib balm // 5. Foundation // 6. Powder brush // 7. Håndcreme

Jeg ville lige give jer et helt fantastisk tip. Origins holder lige nu en konkurrence, hvor du kan vinde 3500 kr, til valgfrie produkter fra mærket! Det er super lækkert mærke, jeg har selv tilmeldt mig til i håb om at vinde lidt ekstra julegaver. Det eneste i skal gøre er at tilmelde jer, deres nyhedsbrev. Jeg synes helt klart i skal prøve det, det er virkelig nemt og tager 15 sekunder. 

I kan tilmelde jer HER

Origins er virkelig lækkert og er super god kvalitet, da det er lavet af naturprodukt. Det ligger i den lidt mere dyrere ende af beautyprodukter.  Jeg har før brugt nogle af deres produkter og har aldrig være andet end fuldkommen tilfreds. Der er heller ikke noget bedre end at vinde lækre produkter, hvor man selv kan vælge og så endda vælge en hel del, for den sum. - også er det også bare ekstra lækkert lige her i vintertiden, hvor ens hud har allermest brug for det + i juletiden, ekstra julegave!

Dette indlæg er ikke sponsoreret, jeg ville bare dele et lille tip med jer!

2 kommentarer:

  1. Mange tak for tippet! Super fed blog forresten!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Super lækker konkurrence - tak for rosen <3

      Slet