Sider

30. dec. 2013

new in for me





Hårnåle fra Matas - 20,- // Dove summer glow 50,- 20,- // The Body Shop Camille makeup remover - 105,- // The Body Shop Vitamin E face mist 95,- // Day Birger et Mikkelsen Clutch 150,- // Gun Britt Dry Shampoo 60,- // Gun Britt Facial Cleansing Gel 80,- 50,- // Gun Britt Face Scrub 80,- 50,- // Gun Britt Skin Tonic 80,- 50,- 

Jeg er næsten færdig med alle mine (mangeee) byttekøb. Indtil videre har jeg næsten fået brugt alle mine gavekorts og det der skulle byttes på pleje til hud og hår. Min lille obsession, heh. Jeg har fået købt lidt af hvert. Jeg mangler seriøst meget en ny makeup taske, den anden jeg har er også fra Day, det er den store af deres clutch. Men alle mine ting flyder bare rundt dernede og jeg må næsten tage alt ud for at finde det jeg leder efter. Jeg tror den nye jeg har købt, er den mindte model, i hvert fald den anden mindste. Jeg tror jeg må købe en ting, haha, jeg har alt for meget makeup.. 
As you know, så kan jeg altså ret godt lide Gun Britts produkter. Og da der var tilbud på de lækreste produkter til huden, og jeg gik og manglede det, så var det jo bare win win. Lige nu prøver jeg at lære mit hår ikke at blive fedtet i utide, så dry shampoo it is. Effektiv er den, en af de bedste jeg har prøvet, så det fik jeg brugt mit gavekort flittigt på + (grunden til jeg overhovedet overlever vinteren) den bedste "summer glow" til kroppen. Den giver virkelig resultater, uden at være for meget. Da den også var sat ned, måtte jeg også liiige have den med, what can i do.. 
Jeg er helt vild med den face mist jeg har købt fra The Body Shop, hvis i ikke er helt sikre på hvad det er, så sprayer man det på ansigtet efter man har lagt makeup, og det holder på makeuppen meget bedre. Et godt alternativ til mig, jeg fucker altid min makeup op, på et eller andet tidspunkt i løbet af dagen..

4 kommentarer:

  1. Du har da scoret dig ret så lækre produkter! Og den Day toilettaske er mega lækker :-D
    Super lækker blog du har!

    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes jeg også selv! Er også selv helt vild med toilettasken! <3
      Tusind tak!

      Slet
  2. gud hvor er den bare lækker den toilettaske, hvor har du købt den henne? :)

    Knus

    SvarSlet
  3. Ja, den er så lækker! den har jeg købt i Day butikken <3

    SvarSlet