Sider

2. jan. 2014

2013








Det berømte blogpost, som de fleste bloggere går i krig med når året er ved at være omme. Mit er lidt forsinket, beklager. Mit år har været helt fantastisk og jeg håber 2014 bliver lige så godt. Det har været det bedste år længe, jeg har virkelig lært meget, taget nogle hårde, men helt fantastiske beslutninger og virkelig "lært mig selv at kende". Det her år er virkelig gået hurtigt. Nok det hurtigste år nogensinde. I år har jeg...

... startet bloggen op, lukket den ned igen og startet for 2 måneder siden. Siden jeg næsten ikke har fået blogget i år, har jeg næsten ingen billeder at vise. Det er ikke lige det man render rundt og laver når man ikke har en blog - så afhængig er jeg heller ikke af insta... Eller.... Jeg er virkelig glad for den start bloggen har fået, og jeg håber jeg kan nå endnu længere med den i 2014. Det ville virkelig betyde meget for mig, så stop endelig ikke med den gode feedback i giver mig. Jeg har sat mig et rigtig godt mål med bloggen og jeg håber i kan hjælpe med at opnå det! 

... været sammen med min søde kæreste i et år mere. Vi fejrede vores 1 års dag den 13. april 2013. Det er helt vildt at vi allerede snart har været sammen i 2 år. Christian er virkelig en dejlig fyr og jeg er virkelig glad for den tid jeg har fået sammen med ham. Han er virkelig min alting, den bedste ven jeg kunne ønske mig. Selvfølgelig også bedste kæreste, haha, men det er virkelig også vigtig at man er bedste venner. Jeg håber jeg får et lige så dejligt år med ham som i år!

... holdt min konfirmation. Det var virkelig en skøn dag! Jeg havde selv designet min kjole og fået den lavet af en syerske. Den blev virkelig fin og jeg er utrolig glad for den. Den dag i dag ville jeg nok have designet en hel anden kjole, min stil ændre sig en del... Men på dagen følte jeg mig så flot, og det er vel meningen! Jeg fik den bedste dag, som jeg altid vil huske!

... været på ferie med min kærestes familie. Vi var i Toscana, my favorite place, udover Sydfrankrig og Paris selvfølgelig, hehe. Det var så skønt og ekstremt varmt. Jeg købte bla. min Michael Kors taske dernede, på et virkelig stort outlet, sådan VIRKELIG stort. Jeg plejer at være ude og rejse et par gange om året, men det blev desværre ikke til så meget i år. Jeg glæder mig til alle de rejser der venter i 2014!!  

Højdepunkterne i en ikke-blogger-eller-måske-alligevel's liv. Jeg har en hel masse blogpost klar til jer, som jeg glæder mig til at få lavet færdige. Jeg vil nu nyde min sidste dag som 15-årig. I morgen har jeg nemlig fødselsdag og bliver 16. Sweet sixteen. Jeg skal nok begrave mig selv i kameraet og få ALLE øjeblikke med til jer!! Ej, men jeg gør mit bedste. I skal nok blive opdateret. 

2 kommentarer:

  1. Skal vi følges? Bloglovin'?

    http://albertekallesoe.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. dejligt indlæg!!!!!

    Tusind tak for den søde kommentar på min blog, den gjorde mig virkelig glad!
    Selvfølgelig vil jeg følges, følger dig nu over bloglovin, kunne ikke finde ud af hvor jeg skulle gøre det via google.
    Men håber du vil følge tilbage.

    Hav en dejlig aften.
    knus
    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet