Sider

3. jan. 2014

it's my birthday today

I dag er det min fødselsdag - wuhuu! Sweet sixteen, haha. Min fødselsdag forholder sig måske ikke helt ligesom i USA, men det har været en dejlig dag. Jeg elsker at have fødselsdag, man kan være rigtig egocentreret hahaa, ej men det passer jo egentlig. Det er dejligt at have en hel dag for sig selv. Det er min kæreste og mor riiiigtig gode til, jeg har altid fået de bedste dage på min fødselsdag! Som i ved bliver jeg 16 år, hvilket resulterer i at jeg skal have det rigtig sjov i aften og de næste par dage (with alot of that thing called liquor)

 Jeg blev vækket i morges af min søde kæreste med kys og gaver! Jeg tænker jeg i morgen laver et blogpost til jer, hvor jeg viser mine gaver samlet, har ikke fået taget billeder af dem endnu, det er lidt mørkt udenfor - en ulempe ved at have fødselsdag om vinteren.. Da jeg var yngre tog  min mor mig altid i biografen, for at vi kunne slippe for det dårlige vejr + jeg elsker at være i biffen. Jeg er ikke helt så vild med vinter, så jeg opholder mig så meget som overhovedet muligt indendørs!
Nååårj Christian var sød i morges (også resten af dagen), vi spiste rigtig lækker morgenmad og efter at have puttet lige tidsnok til at det var tide til at komme ud af sengen, tog vi til København og shoppede. I må også vente med at se hvad jeg købte til mig selv, men det er virkelig lækkert!! 
Jer der følger mig på instagram ved allerede at Christian og jeg var på Hard Rock og spise frokost. Jeg elsker Hard Rock, jeg kom der ofte (nærmere hele tiden) som barn, det er virkelig et sted der bare skal prøves, om du kan lide steder som det eller ej. 

Vi er nu taget hjem igen og jeg venter på min mor kommer hjem og så skal vi fejre mig i stor stil. Jeg er ikke rigtig nået videre med dagen, så jeg kan ikke opdatere jeg med mere - jeg regner ikke med at jeg kan nå at ligge de blogpost jeg har planlagt omkring i dag, inden dagen er omme, så det hele kommer i morgen! Nu vil jeg nyde resten af min dag. Ha' en god aften!
 

4 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen! jeg glæder mig helt vildt til at se hvad du har fået og købt! <3
    Din blog er vildt god elsker den, kan du lave en video med din makeup rutine, din "aftenrutine" eller noget med dit hår? Ville være helt vildt godt!

    Hilsen Marie <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak - jeg lægger et opslag op senere i dag <3
      Tak for den søde ros! Det er en vildt god idé, det vil jeg helt klart overveje!

      Slet
  2. Super fint indslag! Det lyder som en super dejlig dag, det er jeg glad for
    Du kan dog ikke sige "I have birthday today", eller det er måske med vilje? Anyway, Jeg håber, at du får en fortsat god dag! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, jeg havde en rigtig god dag <3
      Jeg kunne godt pludselig se det var et eller andet galt, det er det tyske der sidder fast i mig.. Men tak! ;)

      Slet