Sider

4. jan. 2014

my wishes came true




Knit: Zara // Buks: Mads Nørgaard // Sko: Mors klædeskab // Halskæde: Pernille Corydon 

Dagens outfit byder på nye items fra min fødselsdag. Jeg havde en enormt dejlig dag, efter min mor kom hjem lavede vi det lækreste mad (mine favoritter). Jeg fik de bedste gaver. Inklusiv den her bløde sweater fra Zara og mine længe ønskede bukser fra Mads Nørgaard! Skoene er stjålet fra mors klædeskab, heh, jeg har altid synes de var vildt fede. Det hele passede fedt sammen. Man kan ikke set den så tydeligt på billederne, men min halskæde fra Pernille Corydon er virkelig cool til, man ser den meget tydeligt i virkeligheden og den klæder sweateren så godt.

Jeg elsker trøjen, det er sådan en man rigtig kan gå og nusse rundt i og så fx. have på til sådan et her sæt. Jeg er selv ret vild med det her outfit, man føler sig rigtig godt tilpas i nusse tøj og så alligevel se rigtig godt ud. Jeg ville sagtens kunne finde på at tage de her bukser på i byen, stylet med en bodystocking og et par (lidt) højere hæle end dem her, tihi. Detaljen bukserne også har, men lynlås foran og nede ved kanten er virkelig fed. For et lidt mere afslappet look overvejede jeg at tage mine Billi Bi støvler(HER) på til, de er jo ret rå i det og kunne alligevel få spicied looket op. Lidt mere hverdagsagtigt, til skole osv. Kan i lide dette outfit sammen?

38 kommentarer:

  1. Virkelig fedt outfit!

    Skal vi følges?

    // http://byjulieagerlund.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Super fin blog du har - følger dig nu <3

      Slet
  2. elsker outfittet <3 super fin blog :)

    knus kathrine
    http://by-kathrine.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, er også ret vild med det <3

      Slet
  3. Hvor er det et fint og enkelt outfit, er vild med strikken! :-).

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker også strikken, den er så dejlig og alligevel stilfuld! <3

      Slet
  4. Vildt lækker outfitt! og tillykke med din fødselsdag!!

    victoriaschluter.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for rosen og tak, jeg havde en dejlig dag! <3

      Slet
  5. Tak for din kommentar på min blog - super fint outfit. Og tillykke med fødselsdagen!

    xx
    juliekirkeby.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det er rigtig sødt af dig!

      Slet
  6. Hvor er din blog fin! (:
    og forresten: TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN IGÅR!

    xx
    http://theluxuryfactor.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tuinde tak, hvor er det sødt af dig! <3

      Slet
  7. Tak for kommentaren på min blog :)
    Det er et rigtig lækkert outfit. Stort tillykke med fødselsdagen også :)

    Knus
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også selv det er rigtig fedt, tak for din søde ros <3

      Slet
  8. Hvor er din blog flot! og hold da op en fedt outfit, elsker både sko og trøjen :O)
    Kig gerne forbi! - Har du måske lyst til at følges? :-)

    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - er også selv helt vilde med dem! :)
      Jeg har lagt en kommentar hos dig!

      Slet
  9. Lækker blog :-) !

    knus
    cbycmodeblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. Viiildt fedt tøj, gode billeder! :)
    Kunne du tænke dig at følges? Hvis du har lyst, så lad mig det vide :)
    - Clara
    cwft.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak er også selv heeelt vild med det! Min søde kæreste er den fantastiske fotograf!
      Jeg har skrevet en kommentar på din blog <3

      Slet
    2. Jeg følger dig på bloglovin' :)

      Slet
  11. Fedt outfit. Super lækker og inspirerende blog du har!

    // kristinaogmelanies.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, hvor er du sød!
      Jeg tjekker din blog <3

      Slet
  12. Virkelig lækker blog du har dig, og lækker strik! <3

    Måske du vil følges? :) http://www.ceciliesfashionblog.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for rosen, jeg kigger på din blog! <3

      Slet
  13. Tak for kommentaren på min blog :)
    Vil gerne følges.. Følger dig via GFC og Bloglovin nu, så håber du følger tilbage :)

    Knus Maria
    //notanordinarymind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hvor er du sød! Jeg tjekker din blog! <3

      Slet
  14. Super fin blog du har! Virkelig lækre billeder, og simpelt design. Thumps up!
    Kunne du tænke dig at følges? :)

    www.daniellahorsmark.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din virkelig søde ros, det er jeg virkelig glad for! <3
      Jeg har skrevet en kommentar på din blog :)

      Slet
  15. Hvor har du en flot krop!! Elsker elsker strikken og den ser super sød ud sammen med halskæden og de bukser

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej tusind tak, det er virkelig sødt af dig!! <3
      Synes også selv den er utrolig dejlig!

      Slet
  16. Det er godt nok et flot outfit! ;-) Tak for din søde kommentar på min blog.
    Følg endelig med hvis du finder den interessant - xx, blogbyheidis.blogspot.com

    SvarSlet
  17. Vildt lækker strik! :)

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  18. Super flotte billeder! - er også vild med din blog :)
    Tak for kommentaren på min blog, og ja, vil meget gerne følges på bloglovin :)

    -Isa
    // isasjournal.blogspot.co.nz

    SvarSlet
  19. lækkert outfit, fine billeder!
    Jeg tænkte på om du har lyst til at følges?

    Forresten, hvordan har du fået det frem, så man kan synes godt om din facebook side, jeg kan simpelthen ikke selv finde ud af det, men har forsøgt. så det kunne være fedt, hvis du gad hjælpe mig :)

    Hav en dejlig aften
    knus
    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet
  20. Love the shades of grey

    www.highheelsandtutus.com

    SvarSlet