Sider

6. jan. 2014

you asked for it



Strik: Zara 459,- 179,- (similar here) // Buks: Mads Nørgaard 850,- 595,- (here)

Der har været utrolig stor efterspørgelse på et mere omfattende indlæg omkring min flotte nye strik fra Zara og mine bukser fra Mads Nørgaard. Derfor ville jeg lige dedikere et indlæg til de to lækre items. Jeg snød jer faktisk lidt, for det er mig selv der har købt den dejlige strik, da jeg var i København. Den var sat ned fra 459 kr til 179 kr (!!!!), det synes jeg er en vildt god pris, den er i den lækreste kvalitet, et virkelig godt køb efter min mening. 
Bukserne er fra min søde mor, som i nok ved har de stået ret højt på min ønskeliste. Jeg er virkelig glad for dem. De sidder helt perfekt og er ultra fede. På outfit billederne er lynlåsene ikke så tydelige, her får i et lidt bedre indblik i hvor cool de er, haha. Jeg håber det her hjalp jer lidt med hvad i ville have. Jeg har ikke helt fået styr på det der hvad-har-jeg-fået-i-gave-indlæg, da jeg ikke har holdt fødselsdag endnu, så det kommer løbende snart!
Jeg er lige nu i gang med en vlog til jer efter i har efterspurgt det en hel del, men lad os lade resten være en overraskelse, heh. Jeg regner med den er færdig inden for de næste par dage!

33 kommentarer:

  1. Ej hvor ser den trøje da bare super lækker ud! Dejlige varm og blød :D

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Super lækker trøje! Tak for kommentaren på min blog - du har også en rigtig fin blog. Følger dig via bloglovin nu :-) Håber du gør det samme.

    Knus fra
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hej! Du spurgte på min blog om jeg havde lyst til at følges og det vil jeg gerne! Følger dig nu via Bloglovin'. Håber du følger tilbage!

    - Veronica
    http://veronicasvea.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Sikke en lækker strik, har jeg fået sagt at jeg følger dig? hvis ikke.. har jeg sagt det nu!
    DIn blog er fantastisk og følger med så tit :)

    Knus
    kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, hvor er du sød!
      Det gør mig virkelig glad! <3

      Slet
  5. Jeg er vild med bukserne!!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Rigtig fede ting!
    Kig meget gerne forbi:
    // valentinaniewandt.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Er rigtig vild med strikblusen! Forresten tak for din søde kommentar & vi kan sagtens følges. Så følger dig lige på bloglovin! :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Lækre ting!!

    Kig meget gerne forbi:
    hvidbrunette.blogspot.dk

    Knus
    Celina

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også helt vild med dem!!
      Det vil jeg selvfølgelig gøre <3

      Slet
  9. Åhr, smukke ting!! Er helt spændt: hvad skal der ske i den vlog? (:

    xx
    http://theluxuryfactor.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!
      Det er en lille hemmelighed, men følg med på bloggen, den kommer op inden de næste par dage! :)

      Slet
  10. Den er altså også mega smuk, den strik!! :D

    www.sofiescloset.dk
    https://www.bloglovin.com/blog/3944995/sofies-closet

    SvarSlet
  11. Tusind tak for din søde kommentar på din blog! <3
    - Og vi kan da sagtens følges. Jeg følger dig nu! .)
    Knus
    www.thefashiondove.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. Tusind tak for din kommentar på min blog! Jeg vil gerne følges :) Følger dig nu på Bloglovin'
    Håber du følger tilbage der!

    - Veronica
    http://veronicasvea.blogspot.dk

    SvarSlet
  13. Fuuuuck den er fed den strik! - og du ser bare mega godt ud på billederne i indlægget nedenunder :)
    - rigtig lækker blog du har, følger nu med på bloglovin ;)

    //N.K.L
    www.nkl-fashion.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, hvor er du bare sød! Det er jeg virkelig glad for!! <3

      Slet
  14. & hold da op hvor er det nogle lækre ting du har fået og til en virkelig god pris!
    Du har virkelig også selv en fin blog, som jeg helt sikkert kommer forbi igen :)

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Det var da fantastisk billigt!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg var også selv meget overrasket!!

      Slet
  16. Hvor er de bare fine(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  17. Så lækker trøje, og så til den pris!

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  18. Super lækker sweater!

    Knus og kram Gittemary.com

    SvarSlet