Sider

8. jan. 2014

where's my luck?

Så skete det.. igen.. Min computer er død, efter en flaske vand havde fået sig selv åben i min taske og vandet var flosset ud. Da jeg opdagede det, var det for sent og den er nu sendt til reparation. Jeg har før fået hældt vand i min gamle computer, som slet ikke overlevede. Men det ser heldigvis rigtig godt ud for den her og den skulle meget gerne overleve, så vidt jeg kunne forstå. Der går desværre bare omkring 2 uger inden jeg får den tilbage, så jeg må fra nu af blogge fra min kærestes (lorte...) computer. Det bliver nok ikke helt det samme de næste par uger, for jeg kan slet ikke finde ud af det her, haha. Jeg prøver så godt jeg kan!

Oven i at min elskede computer er død, sidder jeg lige nu midt i terminsprøver, så det kunne ikke være dårligere timing. I dag var jeg til termins i engelsk og det gik helt fint. Hvis i selv skal op snart, er der ikke den store grund til at være nervøs. Det er dejlig afslappende, men jeg må indrømme jeg er ALTID nervøs til prøver, haha. Jeg kan slet ikke undgå det, jeg prøver bare at berolige mig selv hele tiden! Jeg glæder mig til det er overstået, så jeg kan nyde weekenden!

Jeg ville lige dedikere nogle små ord til jer søde læsere derude. Jeg er virkelig glad og taknemlig for jeres respons! Det er jo også helt klart en af grundene til at jeg gør det her. For hvis i ikke er der, er der jo ingen mening med det. Det er helt utroligt hvor meget bloggen er nået op på de sidste 2 måneder, jeg havde slet ikke regnet med det. I er helt fantastiske og så søde. Så HUSK, forsæt med jeres dejlige kommentarer og jeres respons til mig! Jeg håber i får en god aften derude, jeg vil kaste mig tilbage og læse en masse til i morgen!

6 kommentarer:

  1. Ej, hvor er det bare typisk, at din computer brænder sammen midt i eksamens forberedelserne. Jeg ønsker dig held og lykke :D

    SvarSlet
  2. Ej hvor træls at computer brænder sammen xD

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. ååh hvor lyder det bare ikke sjovt, så dårlig timing, det er så typisk!
    Godt det gik fint til prøven!!

    http://every-part.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Ej hvor er det øv! Ellers held og lykke med terminsprøverne :-)
    Og tak for din kommentar.

    Kig gerne forbi igen en anden gang:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Øv, din stakkel! Og så med den timeing.. Men det er rigtig dejligt at høre, at din termin er gået godt, tillykke :D

    http://theluxuryfactor.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Hvor er du dog uheldig! :-(

    Det ville glæde mig meget, hvis du ville kigge forbi min blog http://bycamillalm.blogspot.dk/
    eller min salgsblog http://camillassalgsblog.blogspot.dk/ hvor jeg både sælger sko, jakker, bukser, toppe, strikke og mere!

    SvarSlet