Sider

21. jan. 2014

ask away // spørgerunde

Okay.. Jeg er godt klar over at det er gået lidt for vidt. Jeg kan bare på ingen måde forholde mig til min kærestes computer. Jeg kan ikke sætte billeder ind fra den, så det hele ville blive ren tekst. Det synes jeg ikke er særlig optimalt på en modeblog. Jeg beklager for pausen, men jeg er tilbage nu.Til gengæld har jeg i min lille pause fået en masse inspiration og er så klar med en masse indlæg. 
Så kommer vi nu til den del hvor jeg skal fortælle noget lidt sørgligt.. Min computer overlevede desværre ikke det lille vandfald den havde været ude for, og derfor er rigtig mange af mine ting gået tabt. Inklusiv den vlog jeg havde lavet til jer, jeg må i gang igen! Jeg skal hente min nye (det er vel også lidt optur) computer senere i dag eller i morgen. Lige nu skriver jeg fra min mobil, så det er ikke det helt store, heh.

Indtil jeg får startet min computer op, er jeg blevet inspireret til at lave en spørgerunde! I søde læsere har efterspurgt noget lidt mere personligt, og her kan i jo selv bestemme hvad i vil vide! I kan skrive alle jeres spørgsmål i kommentarfeltet, så skal jeg nok få jer længere ind på mig som person! 
Så ASK AWAY, hehe!

11 kommentarer:

  1. Hvis du kunne få 1000 kroner til en valgfri butik, hvilken ville du så vælge?
    Hvorfor startede du en blog?
    Must-haves i din garderobe?
    Kan du lide essie-neglelakker?
    Hvis ja, hvad er din yndlingsfarve fra essier?

    Håber du kan bruge dem!
    Knus Anna // factfictions.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hvilken by for du?
    Hvilke pizzaria arbejder du på?
    Tror du at du bliver erklæret egnet til gymnasiet?
    Hvordan sagde du til dine forældre at du havde en kæreste?

    SvarSlet
  3. Vil du kunne overleve på en øde ø?
    Hvad ville du ændre i samfundet, hvis du var statsminister?

    laceagateforlife.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Har du et/flere mål med din blog?
    Følger du med i nogen serier - hvilke?
    Hvad bruger du normalt din weekend på?
    Hvem er din yndlings-blogger?
    Din største drøm?
    Er du mest til sommer eller vinter?
    Hvilket item i din garderobe, er dit absolutte yndlings?

    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Fed idé!
    Har du nogle ønsker/mål med din blog?
    Hvorfor begyndte du at blogge?
    Hvordan har du det med din kæreste?
    Hvad synes din kæreste om din blog?
    Hvad er dit yndlingsmærke?
    Hvordan finansiere du din livsstil?
    Hvad er dine fremtidsplaner?
    Træner du meget?
    Hvor høj er du?
    Hvad vejer du?

    SvarSlet
  6. Hvad er dit yndlings makeup mærke?
    Har du et arbejde? og hvor henne?
    Pizza eller sushi hjemme foran TV'et med din kæreste?
    Hvad er din yndlings parfume?
    Hvad kan du bedst lide ved din krop?
    Hvad kan din kæreste bedst lide ved din krop?
    Hvor skal du gå henne næste år?
    Hvilke linje skal du have?

    Knus Laura <3

    SvarSlet
  7. Træner du ofte?
    Har du et fast program?
    Har du nogle gode sundheds tips?
    Hvad vejer du?
    Hvor høj er du?
    Har du været undervægtig/overvægtig engang?
    Spiser du meget sundt?
    Er du tilfreds med din krop?
    Hvor ser du dig selv om 10 år?
    Tror du dig og din kæreste bliver sammen?

    Kan du ikke lave flere indlæg om træning og sundhed?

    SvarSlet
  8. Hvor længe har dig og din kæreste været sammen?
    Hvor gammel er han? Hvor gammel er du selv?
    Hvad vil du med din blog?
    Hvor går du i skole henne?
    Har du boet i Schweiz?
    Hvornår boede du der og hvornår flyttede du hjem?
    Farver du dit hår?

    Det var lidt spørgsmål fra mig :)

    SvarSlet
  9. Hvis du kunne ville du så skifte hele din gaderobe ud? Går du meget op i træning og sundhed? Hvad er dit yndlingsmærke? Laver du nogen sport i din fritid? Tror du at du bliver egnet til gymnasiet? Hvor vil du gå efter det her år? Hvornår boede du i Schweiz? Du skrev at du ikke kan lide morgenmad i dit tidligere indlæg hvorfor kan du ikke det og hvad spiser du så? Hvor høj er du? Går du meget til fester? Drikker du og ryger du? Kan du ikke lave det her hver uge altså som ugens spørgsmål?

    SvarSlet
  10. Hvorfor begyndte du at blogge?
    Hvornår begyndte du at blogge?
    Nævn dine fem yndlings blogge. :)

    kig forbi,
    stinewinth.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. Du har altså en vildt inspirerende blog :)))
    Hvor shopper du mest, hvilke butikker/hvilke mærker? Hvad er dit yndlingsmærke? Hvor bor du henne? Hvor vil du aller helst bo i hele verden? Bor dig og din kæreste sammen? Hvorfor og hvornår begyndte du at blogge? Fortæl mere om Schweiz :))))

    SvarSlet