Sider

22. jan. 2014

my mac is back


Så har jeg ENDELIG fået min elskede macbook tilbage! Åh, hvor har jeg savnet den + bloggen. Jeg bruger virkelig min computer til ALT, så det har været helt forfærdeligt uden den! 
Som i ved døde min gamle macbook. Min familie er ikke særlig god med vand og elektronik.. I vil ikke vide, hvor meget vi har ødelagt herhjemme, haha! Det har jo så resulteret i at rigtig mange billeder, videoer osv, er gået tabt. Det er ret ærgerligt.. 
Til gengæld hentede jeg min nye computer i går! Og får at få en trist situation lidt op igen, er den nye altså meeeeget bedre end den gamle - så jeg sidder lidt og jubler. Så er der altså heller ikke noget bedre end at pakke store gaver og pakker op, så jeg gik helt amok da jeg skulle pakke den ud, heh. Jeg er allerede i fuld gang med at planlægge indlæg til jer, der er jo meget der skal indhentes fra de sidste 2 uger! 

Husk at spørge løs på min spørgerunde!!

3 kommentarer:

  1. Ihh hvor lækkert!! Heldige dig, forstår godt du er helt oppe at køre over din nye MacBook :D

    Tak for din søde kommentar på min blog <3

    - Knus Louise Lykke
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er så dejligt!
      Det var så lidt, og i lige måde <3

      Slet
  2. Åhhh min MacBook er til reparation lige nu, savner den så meget og særligt når jeg læser dit indlæg her. Små babyer haha.

    Mange knus : http://skrevetafnanaa.blogspot.dk/

    SvarSlet