Sider

22. jan. 2014

my favorite jewelry



// Pernille Corydon halskæde //



// Dyrberg/Kern øreringe //

Jeg har slet ikke vist jer mine nye smykker. Pernille Corydon halskæden har i jo set før, men i efterspurgte et close-up, and here you go! Det er helt klart min yndlings halskæde. Det er lige min stil, lang, minimalistisk, lille og diskret. Jeg har den på til næsten alle mine outfits. Siden jeg købte den, har den egentlig bare levet på mig, haha. Jeg er egentlig mest til lange halskæder, når det gælder om at style et outfit. Ellers synes jeg en lille halskæde er rigtig fin, hvis vedhænget bare er småt. 

Min kæreste havde jo givet mig de fineste øreringe i julegave! Men det viste sig at de blev alt for tunge til mit øre... Så jeg måtte ind og bytte dem til en lidt mindre vægt. Jeg faldt pladask for dem her. De er SÅ fine! De er faktisk også fra Dyrberg/Kern. Jeg går faktisk ikke særlig ofte med store øreringe, for mine ører er lidt sarte, haha. Men jeg elsker altså dem her og de er slet ikke for tunge. 

Jeg elsker generelt bare accessories og kunne købe flere butikker med mig hjem (hvem kunne ikke det??). Men jeg ender aldrig med at købe noget, så jeg har faktisk ikke særlig mange accessories at pynte mit outfit med, øv øv. Må få investeret lidt i den slags. 
Jeg vil nu nyde resten af min dag, med lækker afslapning, der er ikke noget bedre! 

13 kommentarer:

  1. Øreringene er så fine! Ender altid selv med at købe for mange accessories.

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes jeg også! Ville jeg ønske jeg også gjorde.. <3

      Slet
  2. Den halskæde er SÅ flot!

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hvor har du købt halskæden?? Den er bare så meget mig.. Må eje den!

    Love Katrine xox
    http://fashioniskatrineslife.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. vildt lækre smykker! er helt vild med halskæden. :)

    Kig gerne forbi,
    wasteyourtimee.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Virkelig lækker blog, og smukke smykker. Elsker Pernille Corydon!

    Du må meget gerne kigge forbi min blog. :-)
    //mylifemyworldlouise.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Gør jeg også, lige min stil :P
      Det vil jeg helt klart gøre!

      Slet
  6. Super søde smykke :) Jeg er vild med halskæden :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Din halskæde er virkelig flot!
    http://whosnanna.blogspot.dk

    SvarSlet