Sider

23. jan. 2014

matching



 1. Designers Remix // 2. T by Alexander Wang // 3. Alexander Wang // 4. Mads Nørgaard 

Ked af det sene post, men der har simpelthen ikke været tid til det før nu.
Som i nok har fundet ud af, så er jeg fuldstændig forelsket i matchende sæt. Jeg synes bare det ser så fedt og klassisk ud. Jeg har fundet 4 sæt jeg er meeeget forelsket i. Nu har jeg jo savlet over Mads Nørgaard sættet i laaang tid, og bukserne er det da også blevet til. Men den fine matchende sweat er desværre udsolgt, øv øv øv. Til gengæld har jeg fundet 3 andre helt fantastiske sæt. Specielt er jeg vil med det fra Designers Remix. Jeg er (very much) til shorts, og hopper i et par så snart vejret bare en lille smule er til det. Jeg elsker sommer og det her sæt er jo perfekt. 
Hvad synes i om matchende sæt?


10 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med sættet fra Mads Nørgaard - Ej hvor er det bare lækkert!
    Fedt du har bukserne :D

    - Knus Louise Lykke
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig fedt! Elsker bukserne <3

      Slet
  2. Jeg er helt vild med sættet fra Mads Nørgaard!

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Har også været helt forelsket i det så længe!

      Slet
  3. Super lækre items!

    Knus Gittemary.com

    SvarSlet
  4. Fine sæt alle sammen! :)

    Knus
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, synes også de er super fine!

      Slet
  5. elsker sættet fra Mads Nørgaard!

    kig forbi,
    http://stinewinth.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Også jeg, trøjen står højest på ønskelisten!
      Det vil jeg gøre <3

      Slet