Sider

25. jan. 2014

lace bras



God eftermiddag på bloggen. Christian og jeg sidder og slapper af, efter i går aftes vilde nat. Nu hvor jeg er pakket ind i det dejligste hyggetøj, ville jeg lige vise jer mit store crush for tiden. Lace bras har været på mode i godt og lang tid tid nu, og jeg er helt skudt i idéen. De er jo så fine og lækre, inden under en nedringet top til sommer, eller under de frække bodystockings, heh.
Jeg er mest til dem, der er rigtig tøsefine og har alle de der lækre detaljer, som man bare savler over. De fleste går efter de sorte, men jeg synes også de lidt lysere og fx som jeg har fundet i collagen, lyserøde og hvide er virkelig cute. Specielt til sommer, her om vinteren har jeg i hvert fald svært ved at gå med så lidt tøj, til at man kan se en fin lace bra, haha.
Nu er jeg også ved at være godt træt af vinteren, og kan virkelig ikke vente til at foråret træder i kræft! Mine yndlingsoutfit er helt klart omkring foråret!
Hvad synes i om lace bras?


6 kommentarer:

  1. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg er bare ikke en så stor fan af lace bras.. :-/ Men det er ellers en virkelig lækker blog du har :-) Kig endelig forbi!

    xx,
    blogbyheidis.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Fedt indlæg! :D - Jeg elsker Lace bras. :)
    Whittaheart.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Synes lace bras er rigtig fine, men det er bare et problem, hvis man har ret store bryster synes jeg :)

    Knus
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig nok, men så gælder det bare om at finde den rigtige model! :)

      Slet