Sider

26. jan. 2014

secrets


Åhh, nu synes jeg det er på tide at komme på banen med et lidt mere personligt indlæg. Derfor vil jeg fortælle små ting om mig selv. Først, vil jeg lige bruge det her indlæg på også at takke jer dejlige læsere for jeres aktivitet på bloggen. Det er virkelig dejligt at vide at der sidder nogen derude, som deler samme meninger og passion. I er virkelig søde - tusind tak! 

1) Jeg er helt vild med instagram, jeg kan bruge flere timer på det!

2) Jeg ville ønske at jeg var 5 cm højere.

3) Jeg kunne ikke finde på og få en tatovering. Jeg synes virkelig de er flotte, men jeg ville aldrig selv turde!

4) Jeg kan spise sushi konstant.

5) Jeg kan på ingen måde lide morgenmad.

6) Jeg kan ikke klare krakeleret neglelak.

7) Jeg bliver altid meget nervøs når jeg skal fremlægge.

8) Jeg ELSKER chokolade.

9) Jeg elsker at læse bøger, og kan aldrig stoppe, når jeg er kommet i gang.

10) Jeg har virkelig angst for storm.

11) Jeg har boet i Schweiz i halvandet år.

12) Jeg har normalt store krøller, men glatter det næsten hver morgen. 

13) Min yndlings by er St. Tropez.

14) Jeg ved ikke hvor mange elektroniske ting jeg har ødelagt med vand, men det er fandeme mange.

15) Mit idol er min mor.

16) Jeg har svært ved at blive brun. 

17) Jeg har et eller andet med bodystockings og kunne fylde hele mit skab med dem. 

18) Penge har aldrig betydet noget for mig - kærlighed betyder ALT for mig. 

19) Det eneste jeg ikke kan tåle er kiwi - øv.

20) Jeg kommer altid til at købe sko, tasker og accessories, i stedet for hvad jeg mangler, upsss.


6 kommentarer:

  1. Super fed indlæg!! Vi har virkelig meget til fælles!! :O

    Jeg har et give away/ shout out på min blog håber du vil væger med. http://fashioniskatrineslife.blogspot.dk/

    Love Katrine xox

    SvarSlet
  2. vildt lækker blog du har! Har du lyst til at følges via bloglovin? :)
    - http://www.bloglovin.com/blog/11655187

    SvarSlet
  3. Vi har vildt meget til fælles! ELSKER SUSHI

    stil mig gerne spørgsmål// http://victoriaschluter.blogspot.dk/2014/01/ask-me-questions.html#comment-form

    SvarSlet
  4. Suuuushiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! <3


    Måske følges?

    http://amorspil.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Så lækkert indlæg! Hvor har vi bare meget tilfælles :-)

    Kig meget gerne forbi! - Jeg er rykket fra blogspot over til bloggers delight, og det ville betyde ekstremt meget, hvis du ville kigge forbi ♥

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  6. Jeg ville virkelig virkelig virkelig også ønske at jeg liiige var omkring de 5 cm højere, ligesom dig! Heh.. Det er virkelig ærgeligt at man ikke kan gøre en skid ved det, eller jo, du kan jo bare smide nogle sko på, med en lille smule hæl - jeg derimod er desværre doomed til at være for kort! Haha..

    Christian

    SvarSlet