Sider

19. feb. 2014

must haves

Tørklæde - Acne // Halskæde - Jane kønig // Solbriller - Rayban // Trøje - Designers Remix // Shorts - Designers Remix // Taske - Céline

Godaften på bloggen. Jeg beklager stilheden på bloggen, der har været et par huller mellem min blogging, som ikke har været særlig regelmæssig. 
Som i starten af året, havde de fleste bloggere deres must-haves-shoppeliste for 2014. Bedre sent end aldrig, for den har jeg lavet nu. Det er måske heller ikke så sjovt, at læse det samme post på alle blogge. Min must haves liste består af få ting, men også noget jeg må eje. Specielt et par solbriller, som faktisk lige er klikket hjem. Jeg kunne ikke finde et billede af dem, men de er i hvert fald fra Rayban. Så keep in touch, snart kommer der nye lækre solbriller på bloggen. Øverst på denne liste står min elskede ønske taske, Céline Luggage. Åh, hvor kunne jeg drømme mig langt væk i denne smukke taske. Jeg håber at det her bliver året hvor jeg kan holde den i mine arme. 
Hvad er jeres must haves i år?


2 kommentarer:

  1. Har så mange ønsker for i år!

    still mig spørgsmål// http://victoriaschluter.blogspot.dk/2014/02/manedens-sprgsmal.html#comment-form

    SvarSlet
  2. Vildt fede ting, du har fundet dig her!
    Er især vild med sættet :-)
    Tak for din kommentar på min blog.

    Kig gerne forbi igen en anden gang:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet