Sider

25. feb. 2014

Galla 2014



1. Klik her // 2.  Klik her// 3.  Klik her // 4. Klik her // 5. Klik her // 6. Klik her // 7. Klik her // 8. Klik her // 9. Klik her // 10. Klik her

God eftermiddag på bloggen! Så det endelig snart forår, mhhhh! - hvilket også betyder galla! På min skole har vi maskebal som tema, hvilket var total spændende, indtil jeg fandt ud af, at det åbenbart kun er på Upper East Side man tager sådan noget seriøst.. Øv, men en flot maske finder jeg nok alligevel, heh. Jeg skal i dag selv ude og lede efter en kjole - lidt i sidste øjeblik, nu hvor det er på torsdag på min skole.. Men jeg har haft så travlt, som alle danske bloggere åbenbart har for tiden. 
Jeg har fundet jer 10 lækre kjoler i kan bruge som inspiration, jeg ville selv gerne hoppe i et par stykker af dem. De kan desværre bare ikke nå at komme frem inden dagen. Jeg klikker nok alligevel en af dem hjem til sommer, hihi. 
Jeg lad jer vide om jeg finder drømmekjolen senere, eller om jeg må hive noget frem fra skabet!
Har i fundet jeres gallakjole?


3 kommentarer:

  1. Det kan være super svært at finde en maske!
    Er dog ikke kommet til den tid, hvor jeg har brug for det(går ud af 9.klasse til sommer)
    Men havde en veninde, som fandt en maske her: http://masqueboutique.com
    Det kunne være du også finder en der :-)

    -Caroline
    http://beautifulmagasin.blogspot.dk

    Lyst til at kigge forbi? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for hjælpen, det er dejligt at have så søde læsere der hjælper!
      Jeg kigger forbi <3

      Slet
  2. Rigtig fine kjoler! Jeg har selv været til galla to gange - både i 2. og 3.g, så ikke mere galla til mig ;-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet