Sider

26. feb. 2014

Rosemunde - new in






Rosemunde cardigan - 949,- // Fjer ørering - 150,-

God (sen) aften piger! Her for lidt over en uge siden, gjorde jeg mig et drømmekøb. Jeg har været på udkig efter den perfekte cardigan i længere tid, og da jeg var et smut forbi Buch i Lyngby, fandt jeg denne skønhed (ihhh). Den er alt en cardigan skal være! Feminin, perfekt farve, perfekt størrelse - åh jeg elsker den! Rosemunde laver det fineste tøj, specielt cardiganerne! Jeg glæder mig virkelig til at vise jer den i et outfit, så i rigtig kan se den. 
Ellers faldt jeg også for den her fine ørering med så flotte fjer. Den falder så fint ind mellem håret, at man egentlig ikke ser den med det samme - det ligner flot "hårpynt" haha. Jeg skal nok lige tage et par billeder med den på, så i lige kan se det ordenligt!
Hvad synes i?


12 kommentarer:

  1. Super lækker cardigan, den ser mega blød ud :)

    //http://beautifulmagasin.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den i hvert fald - den indeholder cashmere, som bare gør den endnu lækre <3

      Slet
  2. Hvor ser den bare fin og lækker ud! :-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Vildt lækker trøje! det er noget man altid kan bruge<3

    Kig forbi, http://jannielucia.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Lækker cardigan!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Sikke en skøn cardigan(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Godt køb! Og mega sød cardigan :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet