Sider

5. mar. 2014

How to style a Rosemunde cardigan

1. Rosemunde cardigan // 2. Jane Kønig Love tag halskæde // 3. Hérmes armbånd // 4. Day Birger et Mikkelsen top // 5. Mads Nørgaard imiteret læderleggins // 6. Balenciaga stiletter // 7. Balenciaga crossover // 8. Day Birger et Mikkelsen jakke // 9. Chan Luu halstørklæde

Jeg har været lidt i tvivl om hvordan jeg skulle style min nye Rosemunde cardigan. For at være helt ærlig, har jeg ikke haft den på i nu.. Jeg er ikke (på nogen måde faktisk) til lange bukser, ahem.. Jeg elsker shorts og hopper da også i et par, så snart foråret rammer os. Men jeg synes næsten det er synd at style den flotte cardigan med et par lange bukser! Så nu har jeg altså lavet denne fine collage, for at overbevise mig selv om at det nok godt kan gå i længden, tehe. 

Jeg synes faktisk det her sæt er rigtig fedt og jeg ville ønske jeg ejede hver en del af det - hvilket er lidt svært, nu hvor priserne ligger i top, men man har da lov at drømme, hmf. Jeg har et stykke tid gået og kigget lidt på den lækre jakke og jeg er ret vild med den og overvejer lidt om den skal hjem i min gaderobe. Hvad synes i om den? 

Der er faktisk noget jeg slet ikke har fået fortalt jer! I morgen rejser jeg til Schweiz og kører videre ned til Italien og tager en forlænget weekend på ski. Jeg skal til byen Livigno, som er min absolutte yndlings by om vinteren! Jeg snupper selvfølgelig mit kamera med, så i kan se det lækre sted! Har i nogensinde været der?
  

12 kommentarer:

  1. Halstørklædet ser super lækkert ud :)
    Lyst til at følges? - http://perspectivedfw.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også i cashmere <3
      Ja, det vil jeg gerne!

      Slet
  2. Super fin collage, og hvor er det en smuk cardigan! :-)

    Har du lyst til at følges? Kram fra Anna
    annamoellerlarsen.blogspot.dk

    - Jeg følger i alt fald dig nu. :)

    SvarSlet
  3. Sindsyg lækker collage!

    kig gerne forbi,
    - stinewinth.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Wow lækre ting<3 ville ønske jeg kunne snuppe nogle af tingene ud af siden :-)

    Kig forbi, måske vil du følges? - http://jannielucia.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ville jeg også ;)
      Det vil jeg gøre <3

      Slet
  5. Virkelig fin collage:)

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Super lækker collage, rigtig fede sager :)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet