Sider

11. mar. 2014

Italien // Bvlgari

Godaften piger. Som i ved har jeg været i Italien denne weekend, i Livigo. Det var en ekstremt dejlig tur, lige hvad jeg manglede! Min far bor i Schweiz, så mine to brødre og jeg fløj derned torsdag aften og kørte derfra til Italien, hvilket var super lækkert! En dejlig forlænget weekend med ski og perfekt sol. Jeg glemte desværre solcreme hele weekenden og er blevet godt solbrændt i halvdelen af ansigtet, og ja - halvdelen... Jeg havde jo skibriller på, så det er kun det nedereste af mit ansigt der er godt rødt.. Øv!

I Italien har de jo ekstremt lækre sager, så jeg har fået nogle rigtig fede ting med hjem! En af dem er et par lækre solbriller fra Bvlgari (!!!) - jeg elsker det mærke, specielt i solbriller. De er altid så specielle, med deres form og detaljer. Mine er lidt mere enkelte, som jeg bedst kan lide det, heh. De er SÅ smukke og jeg er SÅ glade for dem! I kommer til at se meget til dem frem over, haha. Jeg har virkelig længe gået om drømt om et par jeg-kan-ikke-leve-uden-dem-solbriller og her er de! Wuhu. Kan i lide dem? 








3 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre solbriller! :-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hold kæft hvor er de lækre! Omg! :o

    Knus
    Kig gerne forbi min blog:
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet