Sider

12. mar. 2014

This beauty // Céline





// Céline taske //

Jeg har ENDELIG fået min perfekte lille lækre taske fra Céline hjem!! Oh my (!!). Åhhh, den er så smuk og fin, total tøset. Den har den der lækre, sarte lyseblå farve og arrrh hvor jeg bare er vild med den! Den har lige plads til det hele - penge, lidt makeup, mobilen osv. Den er bare helt perfekt. Den har ligget i Schweiz hos min far, i lidt for lang tid og her i weekenden fik jeg den endelig med hjem! Jeg købte den da jeg var omkring de 12 år, i Paris. Det var bare love at first sight og jeg måtte bare eje den - sådan har jeg det altså også nu. Det er fuldstændig som at have fået en ny taske! Den skal bare bruges hele sommeren og alle de mange nætter, der skal bruges i varmen.  
Da det jo er omkring de 4 år siden jeg købte den, er jeg ret sikker på at man ikke kan købe den længere, men i kan jo altid lave lidt research.
Hvad synes i om den?

11 kommentarer:

  1. Hvor er den bare lækker! Den kan jeg godt forstå, du er glad for :-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. wow, den er flot!

    kig forbi,
    - Stinewinth.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Wow en lækker taske gid det var min<3
    Kig gerne forbi, måske vil du følges? - http://jannielucia.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Den er virkelig lækker, og så super fin! :))
    Kig gerne forbi - http://perspectivedfw.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. HVor er den dog bare super lækker! Og virkelig fin..
    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  6. Hvor den fin! :-D

    Love Malene ♥
    Justadelprado.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Den er virkelig lækker! Hold da helt op :)

    Knus
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Wow, den er super smuk!

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Wooooow hvor er den lækker, perfekt størrelse og det hele!
    Kig forbi, http://jannielucia.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. Åh, hvor er den smuk!
    Tænkte på om du måske var interasseret i at vi kunne følge hinanden over Bloglovin og GFC+

    SvarSlet
  11. OMG! Hvor er den fin!!! Gid jeg havde penge til sådan en lækker sag!!

    astridwille.bloggersdelight.dk

    SvarSlet